بانك مقالات و دانستني ها
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : مسعود قره بگلو

ستورات انتقال فايل در پروتكل FTP !

لازمه حتما ياد بگيريد


FTP  : 
يكي ديگه از روشهاي هكه كه در قسمتهاي اصلي هك و كراك مفصلا در مورد آن توضيح داده ايم،  در اين قسمت هم ميخواهيم دستوراتي كه زياد كاربرد دارن رو معرفي كنيم.
به منوي START برويد  و گزينه RUN را اجرا كنيد و بنويسيد FTP  حالا وارد محيط يه خورده مشكل FTP شديد دستورات کاربردی اين قسمت که ما بيشترين استفاده رو از اونا داريم ايناست : open,bye,user,cd,delete,dir,pwd

open :
از اين دستور برای باز کردن يک ارتباط استفاده می کنيم. شکل دستوری اين فرمان به صورت زير است : open HOST-NAME

bye :
از اين دستور برای بستن برنامه و قطع ارتباط با سرور است از اين فرمان به تنهايی استفاده می شود‌

user :
در ابتدا برای وصل شدن می نويسيم open HOST-NAME و بعد برنامه از ما نام کاربری و پسورد می خواهد؛؛؛ حالا اگر اين نام کاربری رو اشتباه بنويسيم از برنامه به حالت اول برنامه برمي گردد... در اين حالت اگر بخواهيم نام کاربری جديد وارد کنيم از اين فرمان با شکل زير استفاده می کنيم : user USER-NAME پس از وارد کردن نام کاربرای برنامه از ما پسورد می خواهد و همين طور به اين ترتيب >>>>>

حالا وقت اون ميرسه که ما به سرور کانکت شديم و بايد بدونيم که چگونه فايل ها رو ويرايش کنيم... در اين مورد ما بايد با دستورات زير به پوشه Inetpub برويم و فايل های مورد نظر رو در آنجا بريزيم :

cd :
از اين دستور برای وارد شدن به يک پوشه استفاده می کنيم و شکل نوشتنش به صورت زير است : cd FOLDER-NAME
لازم است بگم برای بیرون آمدن از یک پوشه از همین فرمان به این شکل استفاده می شود :
.. cd

delete :
از اين دستور همون طور که از اسمش برمياد برای پاک کردن يک پوشه يا فايل استفاده می کنيم و برای نوشتنش در برنامه به شکل زير عمل می کنيم : delete FILE-NAME

dir :
از اين فرمان برای ليست گرفتن از فايل های موجود در وب سرور استفاده ميکنيم يعنی برای اينکه بدونيم در وب سرور چه فايل هايی موجود ميباشد اين فرمان رو تنها می نويسيم

pwd :
برای اينکه بدونيم در کدوم پوشه هستيم از اين فرمان استفاده می کنيم پس از اجرای اين فرمان به تنهايی خط فرمان برای شما پرامت فعلی را بيان می کند

چند تا نکته : در همه وب سرور ها فايل های وبسايت در ftp نيستند اما در خيلی هاشون اينطوريه يعنی اگر به ftp آنها دسترسی پيدا کنين به راحتی به مراجعه به پوشه www می تونين فايل های وبسايت شون رو ببينيد !   و  حتي خرابكاري هم كنيد.؟

چند تا اصطلاح در مورد هكر ها


هكر واقعي : يا به عبارتي سامورايي :
كسي اسـت كه هدفش از نفوذ به سيستمها نشان دادن ضعف سيستمهاي كامپيوتري است و نه سو ء استفاده از آنها (مثل ما و آينده شما.)
Wacker (واكر) : كسي كه هدفش از نفوذ به سيستمها، استفاده از اطلاعات آن سيستم ميباشد.
Cracker (كراكر) : كسي كه هدفش از نفوذ به سيستمها ، خرابكاري و ايجاد اختلال در سيستمهاي كامپيوتري است.
Preacker  : اين گروه از قديمي ترين هكرها هستند و براي كارشون نياز به كامپيوتر ندارند و كارشان نفوذ به خطوط تلفن براي تماس مجاني، استراق سمع و ... ولي اينها جزو آموزشهاي ما نيست چون كار خيلي بديه  به قول خشايار ( يادش بخير ) بده ه ه ه ه ه ه ه  .

 

 



شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : مسعود قره بگلو


من کار با
netstat رو بهتون ياد دادم و بهتون گفتم چند حالت داره  پس الآن ميدونيد netstat چيه و همونطور که بهتون گفتم nestat يه حالت داره که برای ما خيلی مهمه و اونم netstat -n هستش .شما به اين فرمان برای پيدا کردن ip نياز دارين :خوب حالا يه تمرين با هم انجام بديم :(امروز نحوۀ کارشو و گزينه ها رو بهتون ميگم و جلسۀ بعد پيدا کردن ip رو):

خوب شما در محيط DOS فرمان netstat -n رو تایپ بعد براتون يه سری نوشته مياد که به طور مثال به شرح زيره:

Proto               Local Address                Foreign Address                  State

TCP       215.175.136.226:1026     216.13.169.145:5050   ESTABLISHED

من در اينجا در مورد گزينه های بالا يه کم توضيح بدم :

Porto  :معرف نام پروتکلی است که مورد استفاده قرار می گيرد - پروتکل(protocol) مجموعه ای از قواعدی را گويند که کامپيوتر ها از طريق آنها با هم ارتباط بر قرار می کنند و صحبت می کنند، اگه بالا رو نگاه کنيد می بينيد که پروتکل استفاده شده TCP هستش .يک دستۀ دگر هم از پروتکل ها هست که UDP ناميده می شه و مورد استفادۀ آن به اندازۀ TCP نبوده و شما کمتر با هاش رو برو شدين.

Local Address :در اين قسمت آدرس ipی کامپيوتر شما رو نشون ميده برای مثال در بالا در زير Local  Address شماره های 215.175.136.226:1026 اومده و ip باز شده روی کامپيوتر من بوده و پورت باز شده هم 1026بوده.اينگونه پورتها به صورت تصادفی باز ميشن وتا از طرق آن با دنيا ارتباط برقرار کنيم(بزودی در مورد پورتها مفصلاً صحبت می کنيم)

Foreingn Address : در اين قسمت آدرس Ipی کامپوتر طرف مقابل ذکر ميشه برای مثال اگر نگاه کنيد آدرس ipی کامپيوتر راه دور من 216.13.169.145:5050 اعلام شد.در اينجا هم مثل قبل 216.13.169.145 ip بوده و 5050 پورت اعلام شده.

State :اين بخش وضعيت خط اتصال (connection) اعلام می شود.يک اتصال حلالت مختلفی ميتونه داشته باشه که من تو جدول زير توضيح ميدم.

 

وضعيت

به معنای آن است که

 CLOSED

هيچ اتصالی ميان کامپيوتر شما و کامپيوتر راه وجود ندارد.

 CLOSING

کامپيوتر شما و کامپيوتر راه دور موافق هستندتا اين اتصال خاتمه يابد.

 CLOSE WAIT

کامپيوترراه دور اقدام به بستن اتصالش با شما کرده است.

 ESTABLISHED

اتصال پايداری بر قرار است.



Port چيست ؟

 

در ساده ترين تعريف، محلی است که داده‌ها وارد يـا خارج می‌شوند. در مبحث هک معمولا با پورت‌های نرم‌افزاری سروکار داريم که به هر کدام عددی نسبت می‌دهيم.اين اعداد بين 1 و  ۶۵۵۳۵  هستند. معمولا به يک سری از پورت‌ها کار خاصی را نسبت می‌دهند و بقيه به‌صورت پيش‌فرض برای استفاده شما هستند.پورت هايي كه فعال هستند ، هر كدام توسط برنامه خاصي مديريت ميشوند.مثلا پورت 139 مربوط به NetBios سيستم ميباشد.
در اين قسمت يه فايل ZIP گذاشتم كه تموم پورتها  با  نام اونها توش معلومه ؟ دريافت فايل

Telnet چيست !

قبل از اينكه به بحث اصلي پورتها بريم بايد اين Telnet رو توضيح بديم؟!!!
توی Start و بعد Run رفته و تايپ کنيد Telnet
حالا يه صفحه Dos باز شده که فرمان Telnet در آن آماده کار است ( معمولا يکی از کارهايی که هکرها انجام می دهند همين است البته قبل از نفوذ و چندين پورت را با اون تست ميکنن )
حالا ما اين را تايپ می کنيم ؟/ به همين صورت حالا فرمانهای Telnet را مشاهده می کنيد که آنها را توضيح ميدم :
اين دستور ارتباط شما را با شبکه مورد نظر قطع کند
close close current connection
اين دستور برای نشان دادن پارامترهای عملياتی می باشد:
display display operating parameters
اين دستور برای خروج از محيط Telnet مي باشد :
quit exit telnet
...
حالا ما چه جوری با Telnet کار کنيم ؟
به اين صورت که می نويسم :
Open
را می نويسيم يه فاصله بعد Host name يا IP مورد نظر را می نويسم بعد Port مورد نظری که می خواهيم به آن Telnet کنيم را می نويسيم بعد Enter را ميزنيم
بعد Connect ميشه اگه پورت باز باشه وصل ميشه در غير اين صورت نه ...
درس را خوب ياد بگيريد و تمرين کنيد حد اقل يکبار...

ويروس كامپيوتري چيست ؟


ويروس کامپيوتري نوع مشخصي از برنامه هاي کامپيوتري هستند که عمداَ نوشته شده اند تا به کامپيوتر هاي ديگر صدمه وارد کنند و يا آن که بتوان از آن کامپيوتر به صورت غير مجاز استفاده کرد نرم افزارهايي که به کامپيوتر و برنامه هاي آن صدمه وارد مي کنند انواع مختلفي دارند که ويروس يکي از ان ها است .در زير انواع اين نرم افزارها و راه هاي مقابله با آن ها را بررسي مي کنيم:

*
بمب هاي منطقي LOGIC BOMBS :
بمب هاي منطقي مثل بمب غير واقعي غير فعال خواهند بود تا به واسطه اي فعال شود.اين واسطه يا اتفاق مي تواند يك تاريخ خاص باشد ، تعداد دفعاتي باشد كه ان برنامه اجرا شده است ،يك عدد تصادفي باشد ، و يا حتي يك اتفاق مخص مثل پاك شدن فايل پرداخت حقوق يك كارمند بخصوص . معمولا وقتي يك بمبم منطقي فعال مي شود اتفاق هاي بدي مي افتد ، اين اتفاق مي تواند جابجايي چند بايت در جايي از هارد باشد و يا انكه كل هارد خوانده نشود تغيير تصادفي مقداري از اطلاعات مي تواند بد ترين حالت باشد چرا كه بيشترين خرابي را مي تواند قبل از شناسايي وارد كند.

*
تروژانها TROJANS :
اين نوع ويروس ها با توجه به داستان اسب تروا كه سربازان را وارد شهر تروا كرد نامگذاري شده است .به همين ترتيب يك تروا مي تواند حمل كننده ي كدهاي كامپيوتري خطرناكي باشد {مثل بمب هاي منطقي يا ويروسها} برنامه ي تروا به نظر برنامه ي مناسبي مي ايد ولي وقتي اتفاق خاصي مي افتد به گونه اي به كامپيوتر شما حمله مي كند .

*
كرمها WORMS :
يك كرم برنامه اي است كه باز توليد مي شود ولي برنامه هاي ديگر مانند ويروس ها را تخريب نمي كند ، بلكه مرتب به توليد مثل ادامه مي دهد . كرم معمولا روي شبكه هاي كامپيوتري و يا كامپيوتر هايي كه چند سيستم دارند ديده مي شود .اين تكثير زياد باعث درگير شدن سيستم شده و منجر به ان مي شود كه كامپيوتر نتواند به كار خود برسد.

*
ويروس ها VIRUSES :
ويروس برنامه اي است كه به واسطه ي اتصال خود به برنامه هاي ديگر خود را باز توليد مي كند به گونه اي كه وقتي برنامه اجرا مي شود اين ويروس نيز اجرا مي شود . بديهي است اين اتفاق بدون اجازه كاربر صورت مي گيرد.
*****
((
چند نكته در مورد مقابله با ويروس هاي كامپيوتري))

*
ويروس ها ي كامپيوتري تنها از راه اجراي يك برنامه آلوده و يا BOOT شدن كامپيوتر به وسيله ي يك ديسكت آلوده منتقل مي شوند {دقت كنيد لازم نيست ديسكت BOOTABLE باشد، كافي است آلوده باشد



شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : مسعود قره بگلو

هدف من از نوشتن اين درسها اينه که شما رو با روشهای هک با نرم افزارهاي پر قدرت هک آشنا کنم مطمئن باشيد که شما اگه اين درسها رو دنبالشو بگيريد ديگه کسی تو چت ياهو و ... حريفتون نميشه.(تماميه مطالب  بصورت گام به گام و سعی شده تا با زبانی ساده گفته شود)

در اين دوره آموزشي با چه چيزهايي آشنا مي شويد. (مهم ترين)
1- روش ادغام فايل ويروسي (هك) با يك عكس !
2- روش ادغام دو فايل Exe (اجرايي) يك فايل هك با يك فايل اجرايي الكي !
3- تغيير پسوند فايل Exe بدون هيچ تغييري در كاربرد آن !
4- آسانترين روش براي بدست آوردن IP و Port هك شونده (صد در صد عملي)
5- آموزش و معرفي نرم افزار هاي ضد هك !
6- آموزش و معرفي نرم افزارهايي براي هك كردن !
7- در اختيار گذاشتن چند ويروس و فايل هك آماده شده ! ساخت آشيانه !
8- در اختيار گذاشتن برنامه هاي هك و كراك و ضد آن و چند فايل كاربردي در هك و كراك.
9 - و يك سري ترفندهاي ديگر كه در دروس آينده با آنها بيشتر آشنا مي شويد.

مقدمه !

آشنايي با چند اصطلاح در هك و كراك و ...


تعريف هك از نظر شركت مايكروسافت.

در فرهنگ اصطلاهات كامپيوتري مايكروسافت به دو صورت معني شده است
1:
تغيير دستورات يك برنامه؛ اغلب بدون صرف زمان كافي براي پيدا كردن يك راه حل ضريف.
2:
استفاده از قوه خلاقيت در يك مساله يا يك پروژه برنامه سازي يا تغيير رفتار يك برنامه كاربردي بايك سيستم عامل از طريق دستورات و نه اجراي برنامه و انتخاب گزينه ها.
در تعريف بالا تا حدودي مشخص شد كه هك كردن كاري است كه به قوه خلاقه انسان بسته است و هميشه با ارايه كارهاي جديد و ابتكاري همراه است؛ شما در اين سايت كارهاي معمول در علم هك را مي آموزيد ولي پيشرفت در اين رشته بسته به ادامه راه است ناگفته نماند كه علم هك اصولا براي آزار ديگران و ايجاد خسارت نيست و اين معني نادرست به اشتباه در بيـن مردم رايج است.

كاربرد هك .

همان طور كه گفته شد علم هك براي آزار ديگران نيست و حتي مي تواند كمك خوبي براي افراد و شركت هايي باشد كه با تكنولوژي روز  سر و كار دارند. بيشترين استفاده هك براي برنامه نويسان كامپيوتر و افرادي است كه اصولا با كامپيوتر سر و كار دارند نمونه اين استفاده اين است كه برنامه نويسان مي توانندبراي بهبود كارايي نرم افزارهاي خود از سورس نرم افزار هاي ساخته شده ديگر استفاده نمايند به اين صورت كه فايل هاي اجرايي را به سورس برنامه نويسي تبديل نمايند.
از مشاغل ديگري كه از علم هك استفاده مي كنند .مشاغل مربوط به تلفن همراه و نصب گيرنده هاي ماهواره اي را مي توان نام برد.
افراد نيز مي توانند براي بهبود كارايي سيستم خود از علم هك استفاده كنند.

چگونه يك هكر شويم !

چون بيشترين استفاده هك مربوط به اينترنت و برنامه نويسي مي شود مي بايست علم خود را در اين دو مقوله
بالا ببريد.در اينترنت و شبكه هاي كامپيوتري بايد در اصول مهندسي اينترنت وبرنامه نويسي صفهات وب و همين طور انواع پرو تکل ها بويژه
TCP/IP/FTP
مطالب مختلف را بياموزيد.و چون برنامه نويسي كامپيوتر نيز نقش به سزايي در هك و تاثير بر روي
سخت افزار دارد بهتر است در مورد انواع زبانهاي برنامه نويسي بويژه زبانهاي
C و پاسكال مطالبي را بدانيد.

آشنايی با  (ISP   (Internet Service Provider :


يعنی تامين کنندة خدمات اينترنت . اداره يا شرکتی که اتصال اينترنتو برای من وشما و... فراهم ميکنه و البته همين کارتايی که منو شما می خريمو استفاده می کنيم.

IP چيست ؟


IP يک عدد ۳۲ بيتی  است که اين عدد را به کامپيوترهای متصل به اينترنت نسبت می دهند که از طريق IP شناسايی و قابل درسترسی خواهد بود .
IP به زبان ساده تر :
يک کارت شناسايی است که از طريق اون شناسايی می شويم و قابل دسترسی هستيم .

چه جوری
IP خودمون را پيدا کنيم ؟
خوب شما بريد توی
Commnad prompt و تايپ کنيد Ipconfing و می تونيد راحت IP خود را ببينيد البته اگه ويندوز Me داريد راه زير را برويد
Run< ------Start------>تايپ کنيد----> Winipcfg

چطوری
IP کسی رو که با آن چت می کنيم در بياريم ؟؟؟

خوب شما توی
Commnad prompt تايپ کن Netstat -n بعد يه سری نوشته می ياد که دو تا تيتر داره :
Proto Local Address (1
2)
Foreign Address State

در قسمت ۲ چند تا
IP نوشته و در مقابل هر IP يک پورت نوشته و اگر IP کسی را که داريد با آن چت می کنيد را بخواهيد جلوی IP آن ٫ پورت شماره :5101 را نوشته است.
البته در مورد دستورات
Netstat در مباحث بعدی مفصل صحبت می کنيم.
يه سوال شما چطور به اينترنت وصل می شويد ؟
به صورت
Dial up ؟
اگر به صورت
Dial up به اينترنت متصل می شويد بنابراين هر بار که به اينترنت متصل می شويد يک IP جديدی خواهيد داشت و هر دفعه تغيير خواهد کرد ولی اگر به روشی غير از Dial up به اينترنت متصل شويد IP ثابتی خواهيد داشت مثلا : کامپيوترهايی که حالت سرور دارند مثل :سايت ها و كافينـــت ها.

ادامه در دروس بعدي ...



شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : مسعود قره بگلو

هدف من از نوشتن اين درسها اينه که شما رو با روشهای هک با نرم افزارهاي پر قدرت هک آشنا کنم مطمئن باشيد که شما اگه اين درسها رو دنبالشو بگيريد ديگه کسی تو چت ياهو و ... حريفتون نميشه.(تماميه مطالب  بصورت گام به گام و سعی شده تا با زبانی ساده گفته شود)

در اين دوره آموزشي با چه چيزهايي آشنا مي شويد. (مهم ترين)
1- روش ادغام فايل ويروسي (هك) با يك عكس !
2- روش ادغام دو فايل Exe (اجرايي) يك فايل هك با يك فايل اجرايي الكي !
3- تغيير پسوند فايل Exe بدون هيچ تغييري در كاربرد آن !
4- آسانترين روش براي بدست آوردن IP و Port هك شونده (صد در صد عملي)
5- آموزش و معرفي نرم افزار هاي ضد هك !
6- آموزش و معرفي نرم افزارهايي براي هك كردن !
7- در اختيار گذاشتن چند ويروس و فايل هك آماده شده ! ساخت آشيانه !
8- در اختيار گذاشتن برنامه هاي هك و كراك و ضد آن و چند فايل كاربردي در هك و كراك.
9 - و يك سري ترفندهاي ديگر كه در دروس آينده با آنها بيشتر آشنا مي شويد.

مقدمه !

آشنايي با چند اصطلاح در هك و كراك و ...


تعريف هك از نظر شركت مايكروسافت.

در فرهنگ اصطلاهات كامپيوتري مايكروسافت به دو صورت معني شده است
1:
تغيير دستورات يك برنامه؛ اغلب بدون صرف زمان كافي براي پيدا كردن يك راه حل ضريف.
2:
استفاده از قوه خلاقيت در يك مساله يا يك پروژه برنامه سازي يا تغيير رفتار يك برنامه كاربردي بايك سيستم عامل از طريق دستورات و نه اجراي برنامه و انتخاب گزينه ها.
در تعريف بالا تا حدودي مشخص شد كه هك كردن كاري است كه به قوه خلاقه انسان بسته است و هميشه با ارايه كارهاي جديد و ابتكاري همراه است؛ شما در اين سايت كارهاي معمول در علم هك را مي آموزيد ولي پيشرفت در اين رشته بسته به ادامه راه است ناگفته نماند كه علم هك اصولا براي آزار ديگران و ايجاد خسارت نيست و اين معني نادرست به اشتباه در بيـن مردم رايج است.

كاربرد هك .

همان طور كه گفته شد علم هك براي آزار ديگران نيست و حتي مي تواند كمك خوبي براي افراد و شركت هايي باشد كه با تكنولوژي روز  سر و كار دارند. بيشترين استفاده هك براي برنامه نويسان كامپيوتر و افرادي است كه اصولا با كامپيوتر سر و كار دارند نمونه اين استفاده اين است كه برنامه نويسان مي توانندبراي بهبود كارايي نرم افزارهاي خود از سورس نرم افزار هاي ساخته شده ديگر استفاده نمايند به اين صورت كه فايل هاي اجرايي را به سورس برنامه نويسي تبديل نمايند.
از مشاغل ديگري كه از علم هك استفاده مي كنند .مشاغل مربوط به تلفن همراه و نصب گيرنده هاي ماهواره اي را مي توان نام برد.
افراد نيز مي توانند براي بهبود كارايي سيستم خود از علم هك استفاده كنند.

چگونه يك هكر شويم !

چون بيشترين استفاده هك مربوط به اينترنت و برنامه نويسي مي شود مي بايست علم خود را در اين دو مقوله
بالا ببريد.در اينترنت و شبكه هاي كامپيوتري بايد در اصول مهندسي اينترنت وبرنامه نويسي صفهات وب و همين طور انواع پرو تکل ها بويژه
TCP/IP/FTP
مطالب مختلف را بياموزيد.و چون برنامه نويسي كامپيوتر نيز نقش به سزايي در هك و تاثير بر روي
سخت افزار دارد بهتر است در مورد انواع زبانهاي برنامه نويسي بويژه زبانهاي
C و پاسكال مطالبي را بدانيد.

آشنايی با  (ISP   (Internet Service Provider :


يعنی تامين کنندة خدمات اينترنت . اداره يا شرکتی که اتصال اينترنتو برای من وشما و... فراهم ميکنه و البته همين کارتايی که منو شما می خريمو استفاده می کنيم.

IP چيست ؟


IP يک عدد ۳۲ بيتی  است که اين عدد را به کامپيوترهای متصل به اينترنت نسبت می دهند که از طريق IP شناسايی و قابل درسترسی خواهد بود .
IP به زبان ساده تر :
يک کارت شناسايی است که از طريق اون شناسايی می شويم و قابل دسترسی هستيم .

چه جوری
IP خودمون را پيدا کنيم ؟
خوب شما بريد توی
Commnad prompt و تايپ کنيد Ipconfing و می تونيد راحت IP خود را ببينيد البته اگه ويندوز Me داريد راه زير را برويد
Run< ------Start------>تايپ کنيد----> Winipcfg

چطوری
IP کسی رو که با آن چت می کنيم در بياريم ؟؟؟

خوب شما توی
Commnad prompt تايپ کن Netstat -n بعد يه سری نوشته می ياد که دو تا تيتر داره :
Proto Local Address (1
2)
Foreign Address State

در قسمت ۲ چند تا
IP نوشته و در مقابل هر IP يک پورت نوشته و اگر IP کسی را که داريد با آن چت می کنيد را بخواهيد جلوی IP آن ٫ پورت شماره :5101 را نوشته است.
البته در مورد دستورات
Netstat در مباحث بعدی مفصل صحبت می کنيم.
يه سوال شما چطور به اينترنت وصل می شويد ؟
به صورت
Dial up ؟
اگر به صورت
Dial up به اينترنت متصل می شويد بنابراين هر بار که به اينترنت متصل می شويد يک IP جديدی خواهيد داشت و هر دفعه تغيير خواهد کرد ولی اگر به روشی غير از Dial up به اينترنت متصل شويد IP ثابتی خواهيد داشت مثلا : کامپيوترهايی که حالت سرور دارند مثل :سايت ها و كافينـــت ها.

ادامه در دروس بعدي ...



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بانك مقالات و دانستني ها و آدرس masoudnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 69247
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content